Dzień z zasadami?

Tak jak postanowiłem końcem zeszłego tygodnia rozpocząłem dzisiaj handel przestrzegając narzuconych sobie zasad. Efekt – średni, bo w sumie strata -22pipsy za cały dzień, byłoby znacznie gorzej gdyby nie  38 pipsów uratowanych  wieczorem.

Co zrobiłem źle? Strategia, którą obrałem zadziałała doskonale wieczorem na M5, a ja próbowałem od samego  rana „pogrywać” na M1, fałszywe sygnały przeplatały się z zakończeniem zleceń na BE i w końcu zaliczyłem 60 pipsów straty, tak że wynik -22 nie jest w sumie taki zły, mogło być znacznie gorzej …,

No i mój dorobek od momentu od kiedy zacząłem pisać ten dziennik stopniał do 48 pipsów

Strategia na jutro – M5, cierpliwość, zasady – i może uda się poprawić wynik

Ten wpis został opublikowany w kategorii Dziennik tradera. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

