EURUSD i GPBUSD-M1-SELL

Żeby się nie powtarzać, od tego momentu nie będę już pisał o układzie dołków i szczytów oraz układzie świec,  jeśli będę inwestował w trendzie bo sytuacje zawsze są podobne. Jeśli zagram na odwrócenie napiszę szczegółowiej dlaczego podjąłem taka decyzję.

Złączyłem te dwie transakcje w jeden wpis ponieważ zostały zawarte prawie w tym samym czasie ze SL – pipsów, przy czym na EURUSD SL został postawiony właściwie, a na GPBUSD 5 pipsów wystarczyło aby SL był dwukrotnie większy niż to konieczne – miałem nie zwiększać SL, ale wczorajsza transakcja próbna na EURUSD pokazala mi, że znowu brakło jednego pipsa po to aby pójść  z rynkiem we właściwym kierunku i zamiast zysku zanotowałem niewielką stratę.

No i mamy wyniki, obie transakcje zamknięte na SL, przy czym GPBUSD „utrzymało” się dłużej. Z ostatecznymi wnioskami poczekam jeszcze z pół godziny, bo właśnie rozpoczęła się sesja w Londynie.

Wnioski ostateczne są takie:

1. Podwojenie SL na GPBUSD nic nie pomogło a wręcz zwiększyło stratę o 3 pipsy. Rynek poszybował znacznie wyżej.
2. Transakcji dokonałem na niespełna 30 minut przed otwarciem sesji londyńskiej, więc za straty mogę winić tylko siebie, ponieważ w moich założeniach nie ma miejsca na transakcje przed otwarciem sesji czy też publikowaniem ważnych informacji ekonomicznych.

Reasumując głupia strata 10 pipsów spowodowana m.in. tym, że chciałem za szybko być dzisiaj na rynku (lubię trading), którą trzeba będzie odrabiać.

70

Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

