GPBUSD-M1-SELL

Ponieważ ostatnie zlecenie na tej parze przyniosło mi trochę pipsów postanowiłem przyjrzeć się jeszcze rynkowi i spróbować zyskać jeszcze kilka pipsów po korekcie. Wystartowałem więc ma M1 w momencie kiedy układ świec zaczął zapowiadać korektę. SL ustawiony na -15 pipsów i jeśli osiągne + 15 to przestawiam na BE lub zrealizuję zysk. Po kilku minutach mam +3 pipsy, poczekam więc cierpliwie na rozwój sytuacji, ponieważ na M5 również pokazał się układ zwiastujący zakończenie korekty. Rynek jednak jest dosyć niezdecydowany, przesuwam więc SL na +1 pips poniżej BE i na tym transakcja się zamyka.
Dobra decyzja rynek poszedł w górę, czyli nie straciłem 15 pipsów, a zyskałem 1.

Od tej pory zaczynam liczyć pipsy z transakcji, które opisuję w dzienniku tak abym miał pełny obraz tego dokąd zmierzam. Oczywiście wiem, że na chwilę obecną jestem na plusie, ale po kilkunastu transakcjach można się pogubić. A więc wygląda to kolejno tak: +1, -12,+1, +2, +90, +1 – czyli w sumie po zamknięciu tego zlecenia: +83 pipsy.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Dziennik tradera. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

