AUDUSD-M1-BUY

Po średnio udanej ostatniej transakcji na tej parze postanowiłem wykorzystać konsolidację i kupić nisko. Dodatkowym bodźcem do zakupu było to, że zauważalny był lekki trend wzrostowy, a inne pary z USD (na drugim miejscu) ostro w tym czasie zwyżkowały. Konsolidacja ma to do siebie, że można ustawić dość ciasno SL. W tym przypadku z lekką nadwyżką ustawiłem na -10 pipsów.
Niestety wybicie z konsolidacji nastąpiło dołem, SL zadziałał i zanotowałem stratę 10 pipsów. Zerknę za jakiś czas czy SL był właściwie ustawiony, tym razem mimo założeń na dzień dzisiejszy nie ustawiłem go x2, ale też nic nie wskazywało na taką potrzebę. Cóż zobaczymy co będzie dalej, bo EUR wydaje się słabnąć i może tutaj tkwił błąd. Na EURUSD mam ustawiony SL x2 zobaczymy czy wytrzyma napór rynku. Na EURUSD jeszcze walczę, ale w tym przypadku czyli na AUDUSD okazało się że właściwie ustawiłem SL, 20 pipsów też by ta transakcja nie wytrzymała i chyba 30 też nie, bo rynek poszedł jeszcze niżej.

Patrząc na obie dzisiejsze transakcje na AUDUSD zastanawiam się, czy jednak nie warto było wytrzymać presję rynku i trzymać zlecenie SELL, okazuje się że około +30 pipsow było w zasięgu ręki a tak jest -6. Cóż łatwo gdybać po …,

77

Ten wpis został opublikowany w kategorii Dziennik tradera. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

