Dlaczego broker FXDD Malta – moja opinia

Rozpoczynając przygodę z forex nawet nie miałem pojęcia jak ważny jest dobór właściwego brokera, jakie kryteria powinien spełniać i co tak naprawdę jest ważne w jego doborze. Jako, że na początku nie interesowały mnie strategie automatyczne, wybierając pierwszego brokera kierowałem się wysokością spreadu oraz polskojęzyczną obsługą. Z czasem jednak zacząłem testować innych brokerów (w sumie 12 kont DEMO i 4 LIVE), a ponieważ instalacja MT4 i obsługa jest praktycznie taka sama w każdym przypadku, testy kolejnych brokerów nie sprawiały żadnych kłopotów . W trakcie kolejnych tygodni i miesięcy zauważyłem, że mimo stosowania tej samej strategii wyniki u rożnych brokerów były rożne. Nie pamiętam już, które z testowanych kont DEMO to było FXDD, ale zainstalowałem na MT4 kilka EA i zauważyłem, że FXDD „toleruje” znakomicie roboty, na czym mi bardzo zależało oraz ma dosyć niski tzw. „slippage” (spadek) na zulutrade, co ważne jest przy wyborze dostawców skalpujących . Zacząłem więc się bliżej przyglądać tej firmie i okazało się, że broker ten ma więcej zalet, które stawiają go na pewno w grupie brokerów, których wybór należy rozważyć.
Zalety te to:
1.  FXDD  jest jednym z największych brokerów działających na rynku Forex od ponad 10 lat.
2. FXDD Malta, której źródłem płynności finansowej jest FXDD, zarejestrowana jest w UNII EUROPEJSKIEJ i działa wg prawa UE.
3. Bardzo miła i kompetentna obsługa w języku polskim.
4. Nie najniższe, ale konkurencyjne spready.
5. Brak opłat przy wpłatach i wypłatach z rachunku brokerskiego.
6. Bardzo szybkie księgowanie środków pieniężnych przy wpłacie kartą.
7. Wyśmienite środowisko pracy dla strategii automatycznych.
8. Możliwość integracji z systemami handlu automatycznego.
9. Czytelna i intuicyjna aplikacja rejestracji on-line.

Wymienione powyżej zalety sprawiają, że praca z FXDD jest dosyć przyjemna i swobodna, dlatego też zdecydowałem się polecać właśnie tego brokera.
W następnych postach opisuję jak założyć, dokonać wpłaty i wypłaty  na rachunku FXDD Malta,

Jeśli masz pytania na temat brokera FXDD Malta, lub chcesz nawiązać współpracę napisz na forexporady@gmail.com . 

Ten wpis został opublikowany w kategorii FXDD Malta, MetaTrader Expert Advisors, Najlepsi brokerzy forex i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „Dlaczego broker FXDD Malta – moja opinia

  1. Pingback: Jak założyć rachunek FXDD Malta? | forexporady

Skomentuj

