Płatne automatyczne strategie forex – Wasze opinie

Jak każda osoba inwestująca na forex, tak i ja spotkałem się z płatnymi (i nadal testuje kilka) strategiami (czy jak ktoś woli robotami) forex i pewnie jak wielu, sam uległem czarowi reklam, filmów pokazujących ile dany robot potrafi zarobić i w jak krótkim czasie. Na końcu zawsze luksusowe samochody, łodzie, apartamenty i wszystko co sobie wymarzysz. Po kilku rozczarowaniach wpadłem na pomysł, aby publikować na łamach tego blogu Wasze opinie na temat strategii, których używacie.

Jeśli chciałbyś wyrazić swoją opinię na temat jakiejś strategii napisz na forexporady@gmail.com a ja ja chętnie opublikuję.

Ze swej strony będę również dzielił się opiniami oraz zaprezentuję  na tym blogu wszelkie strategie do których dotarłem.

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii EA, Płatne automatyczne strategie forex - opinie, Roboty forex i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

