Jeśli zaczynasz przygodę z Forex i Zulutrade – zmniejsz ryzyko, przyłącz się do nas.

Witam wszystkich początkujących na FOREX i ZULUTRADE,

Na pomysł na współpracę do której zachęcam poniżej wpadłem dość dawno. Kiedy rozpoczynałem przygodę z ZuluTrade,  brakowało mi  doświadczenia ( choć  miałem rachunki LIVE u brokerów niezrzeszonych z ZuluTrade ), które niestety poskutkowało dużymi stratami wynikającymi z doboru nieodpowiednich dostawców sygnału. A więc od początku:

Jeśli nie chcesz lub nie masz czasu na mozolne testowanie dostawców sygnału, a chcesz jednocześnie ograniczyć ryzyko już teraz rozpoczynając przygodę z ZuluTrade, to rozwiązanie to jest dla Ciebie!

Handluję już od pewnego czasu poprzez  ZuluTrade, zdążyłem trochę stracić i trochę strat odrobić,  ale przede wszystkim udało mi się w końcu właściwie zweryfikować i dobrać dostawców sygnału.

Chętnie się tą wiedza podzielę!

Dlaczego? Bo mam w tym niewielki interes. Uczestniczę w programie partnerskim ZuluTrade i jeśli założysz konto LIVE poprzez mój LINK PARTNERSKI  to znowu trochę zarobię, będzie na nowe eksperymenty, a Ty dostaniesz kolejne niezależnie zweryfikowane informacje, o potencjalnie dobrym dostawcy sygnału.

Dostawcy, których dobieram nie są zbyt agresywni i stosują zasady ograniczające ryzyko ( na tych agresywnych zwykle można dużo zarobić, ale też bardzo dużo i szybko stracić – jak wspomniałem, już to przerobiłem ).

Jakie są gwarancje zysku? Cóż, należy ostrożnie podchodzić do tych, którzy gwarantują zysk na FOREX,  można jednak znacznie zwiększyć prawdopodobieństwo jego osiągnięcia. Ja mogę zagwarantować to, że wszyscy polecani dostawcy sygnału działają na koncie LIVE i analiz dokonuję tylko na podstawie transakcji  z prawdziwym pieniądzem – czyli moim, tak jak i Twoim celem jest zysk. Jeśli nie będziesz osiągać zysku, to cały mój wysiłek, aby pozyskać Cię jako partnera na nic, bo w końcu dasz sobie spokój. I tutaj koło się zamyka.

Czy ponosisz jakieś dodatkowe koszty? Nie ponieważ ewentualną prowizję otrzymam od ZuluTrade.

Jak możemy nawiązać współpracę? Po prostu załóż konto LIVE (najlepiej u sprawdzonego brokera czyli FXDD)  z mojego LINKU PARTNERSKIEGO i poinformuj mnie mailem ( napisz do FOREX PORADY ) o tym fakcie.  Wyślę Ci wtedy moje propozycje  dostawców sygnału, płatnych i bezpłatnych strategii automatycznych, chętnie odpowiem na wszelkie pytania i podzielę się moim doświadczeniem – po prostu zależy mi na Twoim sukcesie, bo to również będzie mój sukces!!!

UWAGA: Jeśli masz już konto LIVE u innego brokera zrzeszonego z ZuluTrade, możesz rozpocząć przygodę z ZuluTrade i nawiązać współpracę klikając >TUTAJ< i informując mnie o tym fakcie jak napisałem powyżej.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Forex, Inwestowanie, Zulutrade i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

14 odpowiedzi na „Jeśli zaczynasz przygodę z Forex i Zulutrade – zmniejsz ryzyko, przyłącz się do nas.

  1. Pingback: Zulutrade – statystyki dla konta demo od daty otwarcia, dla wybranych dostawców sygnału | forexporady

  2. Pingback: Zulutrade – statystyki tygodniowe – zysk za okres od 23.10.2012 do 02.11.1012 | forexporady

  3. Pingback: Zulutrade – statystyki tygodniowe – strata za okres od 05.11.2012 do 09.11.1012 | forexporady

  4. Pingback: Zulutrade – statystyki tygodniowe – zysk za okres od 12.11.2012 do 16.11.1012 | forexporady

  5. Pingback: Smart FX Technology – opinie o Master Scalper i Breakout Hunter (Combo Pack) | forexporady

  6. Pingback: MDP – czyli opinie na temat Million Dollar Pips Expert Advisor | forexporady

  7. Pingback: Zulutrade – statystyki tygodniowe – zysk za okres od 19.11.2012 do 23.11.1012 | forexporady

  8. Pingback: Zulutrade – statystyki tygodniowe – zysk za okres od 10.12.2012 do 14.12.1012 | forexporady

  9. Pingback: Zulutrade – prezentacja dostawców z rodzimy ZULUS FX | forexporady

  10. Pingback: Gwarantowany zysk na Forex, czy też gwarantowany dochód z Forex. | forexporady

  11. Pingback: Zysk za styczeń 2013 – dostawcy sygnału z rodziny ZULUS FX. | forexporady

  12. Pingback: FXDD Malta pomoc! | forexporady

  13. Waldemar pisze:

    Witam. mozeTy mi podpowiesz jak zostac w najprostrzy i bez wielkiego wkladu dostawca sygnalu do ZULUTRADE.1) Dostawca Sygnału korzysta z Rachunku Rzeczywistego Live.
    2) Dostawca Sygnału korzysta z Rachunku Demo oraz posiada Rachunek Rzeczywisty Live powiązany ze swoim Dostawcą Sygnału.
    3) Dostawca Sygnału korzysta z MT4 Expert Advisor)
    4) Dostawca Sygnału jest oznaczony jako użytkownik 4-gwiazdkowy
    5) Dostawca Sygnału jest oznaczony jako użytkownik 5-gwiazdkowy
    Ja tylko rozumiem 1).punkt.Nadmieniam ze od lat uzywam platformy live FXCM Micro Trading StationII- -nie jest to platforma MT4 Pozdrawiam Waldemar

    • forexporady pisze:

      Witam,

      Aby zostać dostawcą sygnału musisz zarejestrować się na ZuluTrade jako dostawca – można to zrobić logując się tutaj > https://wersjapl.zulutrade.com/trader-program
      Transakcji możesz dokonywać ręcznie, korzystając z ze strony www lub możesz zintegrować swoje konto z MT4, o możliwości z inna platforma nie słyszałem, bo też nie miałem potrzeby sprawdzania tego – sam używam MT4. Najlepiej postrzegani są dostawcy realizujący transakcje z konta LIVE.

      Ad. 2. Dostawca może być może mieć również rachunek LIVE i odbierać sygnały własne oraz innych dostawców.
      Ad. 3. Jeśli konto dostawcy jest zintegrowane z MT4 wtedy widnieje taki komunikat.
      Ad. 4 i 5. Ilość gwiazdek wynika z ocen odbiorców sygnału, czym więcej tym oczywiście lepiej

      W razie dalszych pytań proszę o komentarze, lub kontakt na forexporady@gmail.com

Skomentuj

