Moje początki z FOREX

Jak to się zaczęło? Chyba zwyczajnie. Jakaś reklama w TV, może w gazecie. Dowiedziałam się, że jest Fotex, że można inwestować itd.. Potem pojawiła się reklama z banku, pierwsze spotkanie z Meta Trader i zarazem pierwsza porażka. Zobaczyłem skomplikowany twór (którego swobodnie dzisiaj używam) i przeraziłem się, konto demo wygasło po 30 dniach … i tyle. Potem znowu reklama  i „pierwsze koty za płoty”, rachunek demo itd.. Dziś wiem że to jak „inwestowałem” nazywa się „skalpowaniem”, ale co tam nazwy, ważne, że efekt rewelacyjny – czyli dodatni. Tak przez kilka dni i wreszcie zapada decyzja – otwieram rachunek live. Kiedy wspominam to, co robiłem na tym rachunku, to aż włos mi się jeży na głowie – transakcje jak na „jednorękim bandycie” – teraz kupuję, a potem sprzedaję itd., itp…, ot tak sobie. Co dziwne wyniki nie były wcale takie złe, choć bilans był jednak delikatnie ujemny. Cóż nadszedł więc czas głębszego przemyślenia i nauki. Kilka kursów Internetowych, kilka e-booków, ponowna – już świadoma – instalacje Meta Tradera 4 i zaczął się czas zarabiania, niestety krótki – wszystko zweryfikował Europejski Bank Centralny swoimi decyzjami,  całkowite zawierzenie analizie technicznej i kompletna ignorancja analizy fundamentalnej. Potem pojawiły się emocje, chęć „odkucia się” i tradycyjne już u nowicjuszy wyczyszczenie konta …, i co dalej? Finał, a właściwie moja drogę do świadomego inwestowania  opisuję w następnych postach, bo wciąż jestem na szlaku… i mam nadzieję długo tutaj zostać …

Ten wpis został opublikowany w kategorii Forex, Inwestowanie i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

